Pagina's

zaterdag 27 april 2013

gehaakt rokje

Met enorm veel plezier heb ik gewerkt aan een gehaakt rokje voor jongste dochter. Het patroon vond ik hier. Na er heel veel naar gekeken te hebben, uitknobbelen hoe zo'n werkbeschrijving in elkaar steekt (ik ben niet zo thuis in de tekentjes voor de diverse haaksteken), toch maar begonnen en zooo blij met het resultaat:


En ik niet alleen, want het rokje wordt misschien wel met nog meer plezier gedragen door jongste dochter! De knoop zag ik in de etalage van de plaatselijke stoffenwinkel en het was meteen al duidelijk, dat deze knoop het rokje af moest maken. Onderaan het rokje heb ik met de hand een kantje bevestigd. Het patroon van de bijpassende broche vond ik hier. Vind je zo'n rokje ook leuk??? Mijn advies: gewoon beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen