Pagina's

maandag 29 april 2013

rood wit blauw

In het zonnetje heb ik gisteren gewerkt aan deze slingers:


De pompons zijn gemaakt met de Pom-Pom maker van Clover in de maat 35 mm. Zomaar een simpel werkje om te doen, maar zo leuk om uiteindelijk zo'n zacht bolletje in je handen te hebben.

 
De vlaggetjes zijn gemaakt van leuk zeil en een bladzijde uit een oud kinderboekje.


De vlaggetjes zijn in elkaar gezet zoals beschreven in het nieuwste boek van Eline Pellinkhof. Met het kopen van haar eerste boek, is het voor mij eigenlijk allemaal begonnen. Ik ontdekte dat bezig zijn met verschillende materialen hartstikke leuk is en heel veel voldoening geeft.Vooral als er weer een project is afgerond, je het op een gezellig plaatsje in huis ophangt/neerzet of als kado aan iemand anders weggeeft. Nog één foto met alles bij elkaar:

 
Zo ben ik op mijn manier klaar voor 30 april.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten