Pagina's

zaterdag 18 mei 2013

GIVE AWAY

In april begon ik dit blog. Een beetje met de instelling: eens kijken of het leuk is ja of nee... En ja, het is leuk om hier mee bezig te zijn! Ik heb er erg veel plezier in om dingen te maken, mooi op de foto te zetten en dit vervolgens via het blog met anderen te delen. Maar....


.... tot nu toe zijn er nog geen volgers zichtbaar op m'n blog. Vandaar deze actie! De eerste 10 volgers krijgen van mij een klein kadootje opgestuurd. Zie hiervoor de foto.


Het zijn kleine magneetjes en stuk voor stuk uniek! Meld je dus aan als volger en geef per mail je gegevens aan mij door, dan zorg ik dat dit kleine kadootje jouw kant op komt.

7 opmerkingen:

  1. Ja die maak ik inderdaad zelf. Je kunt hier eigenlijk allerlei materiaal voor gebruiken van kleine houten bloemen, knopen, kitsch kitchen zeil tot gewoon karton van dozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem vandaag ontvangen, zal de foto en je link op mijn blog zetten. Hij is superleuk! Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zit ik hier rond te snuffelen zie ik ook nog deze leuke give away. Ik ga je weer mailen :)
    Zal een linkje op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is super leuk! ik ben dol op magneetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hennie, ik ben via het blog van Linda bij jou terechtgekomen en ben jouw 10de volger.
    Heel leuk blog heb je, ik ga je zo mailen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen