Pagina's

dinsdag 28 mei 2013

kaart

Regelmatig maak ik een kaartje. Nu zie ik op de diverse blogs echte kunstwerken van papier e.d. voorbij komen, dus ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.


De kaart is gemaakt voor de geboorte van een klein meisje. Ik heb daarom als ondergrond een stukje stof van een hydrofiel luier op de kaart gestikt (ik vind de ruitjes altijd zo leuk in deze stof). Daarop een lintje geplakt, een mooi label, uitgestanst hart en 3 afbeeldingen van bloemen. Het papier vond ik bij de Action.


De basis van de kaart is overigens een simpele correspondentiekaart van de Hema. De achterkant heb ik gestempeld met de poststempels van Eline's huis.


De 10 volgers zijn compleet, dus heb ik de give away verwijderd. Nieuwe volgers blijven natuurlijk van harte welkom!

7 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk. Vooral het idee met de luier, daar was ik zelf nooit opgekomen!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel zeg. Zo'n compliment van een maakster van prachtige kaarten.

      Verwijderen
  2. Super leuk geworden,erg creatief,en van een idee krijg je een idee toch?!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart zeg! Daar kunnen de ontvangers blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Leuk idee dat van die luier. Heb er hier ook nog een hele berg liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via Doortje Dartel kwam ik op je blog terecht. En idd, ziet er heel gezellig en leuk uit. Ben benieuwd naar je volgende creaties, dus ik ga je volgen!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ik kom via de tamtam van Doortje Dartel, ik ga je volgen als het mag en vind het leuk als je ook eens bij mij komt kijken
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen