Pagina's

donderdag 16 mei 2013

knikkerzak verstuurd

Een poosje terug liet ik jullie in dit bericht de knikkerzak zien, die ik maakte voor jongste zoon. Inmiddels zijn er al weer een aantal gemaakt en verstuurd.



Ik heb er erg veel plezier in om de knikkerzakken te maken en het als een mooi pakketje te versturen. De knikkerzak wordt compleet gemaakt met dit label:


Inmiddels is de binnenstof met kleine witte sterren, zoals vermeld in het eerste bericht over de knikkerzak, op. Alternatief is dezelfde stof met wat grotere witte sterren, wat eigenlijk weer hetzelfde leuke resultaat geeft. Hier nog even een foto van de binnenstof:


Dus nogmaals: wil je ook zo'n knikkerzak voor je zoon of gewoon om kado te geven? Mail me dan met de gegevens. Voor 6,00 kan ik er één maken voor je. Dit is uiteraard zonder verzendkosten. Aangezien elke knikkerzak apart wordt gemaakt kan het koord, knoop en koordstopper anders zijn dan op de foto.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen