Pagina's

donderdag 30 mei 2013

muziekpapier

Deze week ben ik aan het klussen i.p.v. knutselen, maar wel met mooi materiaal. De kamer van oudste dochter was aan een up-date toe. Oudste dochter had het idee om de kamer te behangen met muziekpapier. Nu wil ik dat natuurlijk best uitproberen. Allereerst op de rommelmarkt de volgende bundel gekocht:


Met prachtige bladzijden muziek van alle 150 psalmen. Kosten         4 euro....


We hebben de muren eerst fris wit gesausd. En daarna een bladzijde uitgeprobeerd.


Die goed bleef zitten, dus 's avonds het hele wandje behangen. De bladzijden waren niet allemaal even groot, dus helemaal strak komt het er niet op. Ook is het papier na het drogen weer wat gekrompen, zodat je wat witte kieren ziet. Maar wat dochter en moeder betreft mag dit, bij een muur met deze brocante uitstraling.


Allebei blij met dit wandje en nog een heleboel muziekpapier over om mee te knutselen! Ik ben ook blij met al m'n nieuwe volgers. Van harte welkom!
 
 
Kijk ook nog even bij de give away van het blog van ooknuendan. Erg leuk!

9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee zeg! Dit zou mijn dochter ook leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, aan de slag dan maar of gewoon onthouden...

      Verwijderen
  2. Ontzettend leuk idee, maar dat had ik je in de winkel al verteld. Juist die krimp is niet erg van de bladzijde.
    Hoort wel bij het sfeertje, voor al jou volgers Hennie die ook zo crea zijn.
    Soms hebben we behangboeken over van modern tot brocante en kan je deze als ze uit de collectie zijn er uit komen halen / knippen.
    Sowieso zijn we een bedrijf dat graag meedenkt voor een mooi, leuk resultaat voor niet teveel geld !
    Succes allemaal,
    H. Groet Anja Visser
    Speciaalzaak / Schildersbedrijf Visser & Zn.
    Dorpstraat 80 Waddinxveen
    Voor een mooi behang en div. verven zoals o.a. F&B kom naar ons we geven graag een goed advies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er goed uit! Leuk idee. En dank je voor de reclame.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat cool zeg!!
    Heel gaaf gedaan :)
    En wat een leuke opmerking hierboven, zo kom je nog es aan je spulletjes :D

    De randjes van mijn kaarten bewerk ik vaak met inkt.
    De bruine variant is van Stazon, saddle brown.

    Groetjes,

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje..dat psalmenboek..ooit uit gespeeld op het orgel...'toen ik nog jong was'...leuk om het op deze wijze terug te zien!
    Destijds wou ik mijn leraar wel achter het behang plakken...haha..nu zie ik het zo terug!
    Groet, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij was orgelles ook niet zo'n succes. Leuk, zo'n reactie! gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Wow! Wat een leuk idee! Niet alleen voor een kamer van een dochter. Ik zit aan een hoekje op mijn overloop te denken :)

    BeantwoordenVerwijderen