Pagina's

zaterdag 25 mei 2013

nog een keer papieren bloemen

Het is gelukt om de papieren bloemen te voorzien van een steeltje. Ik heb aan de splitpennen een dun ijzerdraardje vastgemaakt. Vervolgens heb ik er van dat groene bloembindersband omheen gewonden (ik weet niet of het ook echt zo heet, maar zo is het wel duidelijk denk ik...).

 
De steeltjes zijn bij elkaar gebonden met een naturel touw en uiteindelijk heb je dan twee mini boeketjes met bloemen.
 
 
De schoteltjes in de lantaarn komen bij de rommelmarkt vandaan. Staat net weer iets leuker, dan alleen een glazen vaasje. Ik vind het zelf verbazend, dat je van papier zulke mooie bloemen kan maken.
 
 
Alweer voor heel weinig geld een leuke decoratie in huis erbij. Ik ben blij met mijn nieuwe volgers, de 10 is bijna vol (voor de give away). Dus wil jij de laatste give away opgestuurd krijgen, word dan volger!

2 opmerkingen:

  1. Leuk gelukt! En weer een leuke creatie in huis!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat toch leuk gedaan.
    Je plaatje is gelukt zie ik :)

    BeantwoordenVerwijderen