Pagina's

dinsdag 14 mei 2013

petroleumstel

Na een paar dagen vakantie met een grote groep fijne vrienden, weer thuis! En dus is het ook weer tijd voor een berichtje. Dit keer foto's van het oude petroleumstel, dat ik van mijn schoonouders kreeg. Ooit veel gebruikt en nu een mooi plekje gekregen in de woonkamer. In de donkere wintermaanden leg ik een snoer met kerstverlichting in het petroleumstel. Dit zorgt dan weer voor een sfeervol plaatje.


De glazen potten kocht ik vorig jaar bij een aardige vrouw op de Montmartre markt in Gouda. Deze wordt altijd gehouden in de zomermaanden, voor meer informatie klik hier. Het is een absolute aanrader om hier eens rond te kijken op zoek naar mooie spullen.


Het zakdoekje met borduurdsel kocht ik tijdens de Brocante Open Dagen van Kind van Holland. Foto's hiervan kun je hier terugvinden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten