Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

pompon slinger

Dinsdag in het zonnetje maakte ik samen met een vriendin pompons. Dit keer gebruikte ik de grotere maat van de pom-pom maker van Clover: 45 mm.

 
's Avonds maakte ik de slinger verder af met houten bloemen van de Action, drijfhoutjes en witte harten van boomschors. Ik knoopte alles aan een mooi robuust touw. Ik had ook al een plekje in mijn hoofd waar de slinger zou komen hangen: aan de pergola in de tuin. Eerlijk gezegd werd ik op het idee gebracht door dit plaatje. Waarom geen pompons ophangen in de tuin?


Bij bewolkt weer hing ik gisteren de slinger op en maakte de foto's.



Vandaag in het zonnetje geniet ik extra van de kleuren! Ik ben benieuwd of vogels draadjes gaan proberen te bemachtigen voor hun nestjes...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen