Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

Zomaar

Zomaar wat plaatjes van de tuin, die echt ontploft is. Allereerst de clematis die vrolijk bloeit  om de pompon slinger. De pompons doorstaan de regen overigens goed. Ze zien er nog net zo uit als een paar weken terug, toen ze net ophingen.


De violen bloeien dapper verder en zien er nog steeds prachtig uit. Toch nog maar even niet vervangen door zomerbloeiers.


De buxus staat er fris groen bij en ergens in mijn hoofd beginnen de belletjes te rinkelen, dat ik misschien moet beginnen met snoeien (ben ik zo ergens voor de langste dag wel klaar...). Ook de heuchera staat bijna in bloei.



Verder de witte geraniums, die de regentijd goed hebben doorstaan. Na het ruimen van de bruin geworden bloemen zijn ze klaar voor de zon! De geraniums staan overigens in wit gesausde potten. Dit keer niet zelf gedaan, maar zo gekocht op de rommelmarkt.


Inmiddels zijn er al verschillende mensen die de weg naar mijn blog gevonden hebben via http://www.bloglovin.com/. Om alles helemaal goed te laten werken, zou ik deze link nog in een bericht moeten vermelden: 
Dus bij deze. Je kunt mijn blog gaan volgen op bloglovin via de bovenstaande link of de button, die rechts op mijn pagina vermeld staat. Tot zover! Een fijn en zonnig weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen