Pagina's

maandag 10 juni 2013

dubbel geluk

Dit weekend had ik dubbel geluk, heel soms overkomt je dat.... Ik vond op een rommelmarkt deze twee mokken en eierdopjes:


En dan de prijs: voor 50 cent mocht ik ze meenemen!


Het volgende geluk: ik won de give away van ooknuendan. Echt waar, ik was helemaal verbaasd toen ik dit berichtje las. Ik ben er heel blij mee! Ooknuendan, bedankt! Ik kijk uit naar je beloofde blog met al die leuke adresjes die je hebt ontvangen van verschillende bloggers.


En nu genieten van een lekkere kop koffie! Extra lekker door de mok.

3 opmerkingen:

  1. Dat is een leuke vondst. Geniet maar van de koffie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad geluk hebben! Mooie mokken!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yes ! heel soms hebben we geluk op rommemarkt of een kringloopwinkel en dat geeft een heeeeeeeeeerlijk gevoel ! :-)
    ik vind ze trouwens ook stik leuk !
    leuk je op mn blog tegen te komen, natuurlijk blijf ik op jouw leuke site ook hangen !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen