Pagina's

zaterdag 22 juni 2013

give away

Deze week liep ik na te denken over een give away. En hier is het resultaat:


Het zijn twee slingers en ze staan al helemaal ingepakt klaar in een mooi folie zakje. Gelijk ook de rede, dat er een glimmertje in de foto zit.... De éne slinger is gemaakt van taartvormpjes, met leuk lint, lief strikje en knoop.


De ander is een slinger van 6 hartjes: laagje vilt, laagje bruin papier, laagje woordenboekpapier. Je kunt ze bij het ophangen openvouwen, zodat er een leuk 3D effect ontstaat.


Wil je kans maken op zo'n leuke slinger? Word volger en plaats hieronder een reactie, geef even aan welke slinger je voorkeur heeft. Ben je al volger? Ook dan kun je hieronder een reactie plaatsen met jouw voorkeur. Het zou leuk zijn als je een link zet op je eigen blog. Ik ben benieuwd!


O ja, de give away loopt  tot 12 juli, 13 juli maak ik de winnaars bekend. 

23 opmerkingen:

  1. morning ! ik doe natuurlijk graag mee en wil een kansje wagen op de taartrand slinger :-)
    volger ben ik al en natuurlijk plaats ik een link.

    fijn weekeinde en succes :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, ik doe graag mee en heb je afbeelding in mijn sidebar geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow wat leuk!
    Het pakketje ziet er weer zo gezellig uit!
    Het pakketje met de button die je me stuurde staat nog steeds te pronken in mn woonkamer, zo leuk!
    Goed, over naar de slinger waar ik graag aan meedoe.
    Ben helemaal dol op hartjes...dus, de hartjes, daar ga ik voor :)

    Leuk dat je een give away organiseert.
    Ik plaats em in mn sidebar.

    Goed weekend!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk alweer iemand die een give away doet. Ik vind het super leuk allemaal.
    Natuurlijk wil ik mee doen. Je pakjes zien er al geweldig uit, dus de slingers zullen er ook zo uit zien.
    Het maakt mij niet zo veel uit welke slinger ik krijg. Ze lijken me beide erg leuk.
    Volger ben ik (gelukkig) al en ik zal nog even een link proberen te plaatsen.
    Een creatief weekend gewenst en
    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi uit! Dus ik heb al een linkje geplaatst op mijn give-away pagina. Ik doe graag een gokje voor de slinger met taartvormpjes. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk gemaakt echt super!
    Ik ga proberen een link te zetten!
    Ik vind ze alebei even leuk!
    En super leuk ingepakt!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke slingers heb je gemaakt. Dat wordt moeilijk kiezen :)
    Ik ga toch voor de hartjes.
    Zal een linkje plaatsen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke Give Away.
    Ik doe mee hoor.
    En ik wordt gelijk volger van je.
    Linkje op mijn blog zal ik ook plaatsen.
    P.s. ik zou het ook leuk vinden als jij mijn blog bezoekt en volger wil worden.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Linkje geplaatst!!! vergeet er bij te zetten dat ik voor de hartjes ga.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er supergaaf uit zeg. Ik kan niet kiezen, dus mocht ik winnen dan laat ik me graag, heel graag verrassen. Ik heb binnenkort een feestje en wat zou zo'n slinger leuk staan om de boel op te leuken.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt iets leuks en origineels bedacht!
    Ik doe graag mee, volger ben ik al en een linkje plaats ik uiteraard! Groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja, als ik mag kiezen ga ik voor de taartvormpjes ;)

      Verwijderen
  12. Leuk dat ik nog kan meedingen met je inspirerende give-away!
    Ik ga dan ook voor de taartvormpjes slinger.
    De kleuren, het oude muziekblad ... prachtig!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yes! Ik ga voor de taartvormpjes slinger!
    Leuk hoor Hennie!
    Groetjes,

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,
    Wat een allemachtig inspirerende site!
    Heb hem net ontdekt, op zoek naar ideeën.
    Ben gelijk volger geworden, en ga ook een link op mijn eigen site zetten! Kom je ook eens kijken?
    Groeten haakmeemetsylengee.blogspot.nl

    En mocht ik een prijsje verdienen dan vind ik die taartvormpjes erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo,
    Ik was helemaal vergeten mee te doen maar volger ben ik al een poosje. Ik doe dus heel graag mee... Mocht ik winnen dan ga ik voor de taartvormpjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Te gek, wat prachtig die slinger.
    Ik ben helemaal verliefd op de taartenvormpjes slinger, dus ik doe graag mee en dan voor die slinger (i'm in love) ;)

    Zal zo gelijk een linkje op mijn blog plaatsten, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik weet niet of het tot 12 juli is, maar als het t/m 12 juli is. kan ik nog wel meedoen ;) haha. ik ga graag voor de hartjes!
    groetjes geeske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Geeske, ehum, dat was dus een foutje. De give away was inderdaad tot 12 juli, maar ik heb het per ongeluk een week eerder af laten lopen... Sorry, sorry, sorry! Toch welkom als nieuwe volger en na de vakantie ga ik het een keertje overdoen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geeske, nog een keertje... Ben je gaan volgen hoor! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Reacties
    1. Er komen vast nog meer leuke dingen voorbij! En eigenlijk ben ik met de taartvormpjes slinger (weer net iets anders gemaakt) een DIY aan het voorbereiden. Komt nog op mijn blog. Ik beloof niet, dat het deze week lukt, maar het volgt in ieder geval snel. gr. Hennie

      Verwijderen