Pagina's

dinsdag 25 juni 2013

kaart

Vandaag weer even een kaartje. Ik maakte dit kaartje voor iemand die geslaagd is.


Ik gebruikte de large yo-yo maker van Clover. Het is heel leuk om hiermee te werken. Met vrij weinig inspanning en tijd heb je toch weer zo'n grappig rondje in handen.


Ik hou ervan om stof en papier met elkaar te combineren. De stempels (niet allemaal netjes recht naast elkaar) maken het weer compleet.


En voor de achterkant: een bijpassende postzegel gemaakt en opgeplakt. Kijken jullie ook nog even naar de GIVE AWAY? De nieuwe volgers, zowel via bloglovin als de vierkantjes hiernaast, van harte welkom!

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee, rondjes gemaakt met de Yo-Yo maker.
    Wij hebben er ook één maar doen er weinig mee.
    Dus ik krijg weer nieuwe inspiratie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hennie, een leuke prachtige kaart in combinatie met de stofjes!
    Bij mij is het even stil, heb een pauze ingelast ...
    maar ben wel een volger van je gezellige blog geworden.
    Je give-away vind ik trouwens super!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen