Pagina's

woensdag 5 juni 2013

kaartje

Een paar weken terug maakte ik voor een bruidspaar deze kaart:


Het moest een kaart worden met nostalgie en romantiek. Voor de nostalgie heb ik het muziekpapier gebruikt, oude vitrage en mooi kant.  Voor de romantiek natuurlijk het hart en de stempel 'love'.


Het hart prikte ik op de ouderwetse manier met de prikpen en prikblok van jongste dochter uit muziekpapier. Het knoopje maakte ik vast met zilverkleurig draad van dmc borduurgaren. De vitrage hing ooit in het huis van mijn ouders...



Het kant vond ik zomaar bij de Action op een grappig kartonnen kaartje. Voor de kaart zelf: correspondentiekaart van de Hema en handgeschept papier gesneden uit een rol papier van de Ikea. Deze zijn verkrijgbaar in heel veel verschillende kleuren, het liefste wil je ze dan natuurlijk allemaal meenemen... Toch maar niet gedaan.



De achterkant heb ik gestempeld met de poststempels van Eline's Huis. (Voor het woordje 'love', gebruikte ik een deel van de stempel 'love you xxx'). Eigenlijk doe ik dit te weinig.... Er is natuurlijk altijd wel een kaartje aan iemand te versturen, maar vaak komt het er dan weer niet van. Misschien toch maar eens een voorraadje aan gaan leggen.

2 opmerkingen: