Pagina's

zaterdag 8 juni 2013

kadootje

Deze week heb ik eigenlijk elke dag wel iets gedaan aan dit kadootje:


Een dienblaadje gevuld met leuke dingetjes, zoals: een kaars bestempeld met de felicitatie stempel van Eline's Huis, verder versierd met touw en een mooie knoop.


Ik heb met de stans van Eline's Buitenhuis een klein 'schilderijtje/label' gemaakt van een prachtig uitgesneden hart. Voor het hart gebruikte ik papier uit een oud woordenboek.


Het grotere hart is een piepschuim hart beplakt met decopatch papier. Ik vind dit altijd een leuk werkje om te doen en op de één of andere manier lekker ontspannen. Zomaar wat stukjes papier opplakken... Het hart is compleet gemaakt met een gehaakt hartje en ook weer een mooie knoop.


Als laatste verfde ik een potje, niet helemaal strak in de verf en ook niet volledig gedekt. Ook hier weer touw om met een mooie knoop. Erin staat een mooi boeketje van papieren bloemen, die gemaakt zijn van papier uit een oud woordenboek. Ja ja, ik weet het, alweer 'bloemen van papier', maar ze zijn zo leuk!


Ik hoop dat het een mooi plaatsje krijgt.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi cadeau zeg! Met veel liefde gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je bent weer lekker crea bezig geweest!
    Het ziet er erg leuk uit allemaal!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen