Pagina's

vrijdag 21 juni 2013

kadootje

Dit keer eigenlijk een heel simpel iets, maar toch ook weer zo leuk om even te laten zien:


Het is bedoeld voor een vriendje van jongste zoon. De jongen waar het voor is houdt van schrijven, dus de wens was een schrift, liefst met harde kaft. Ik heb het compleet gemaakt met een pen en correctie tape. Het schrift heb ik versierd met een ster, waarop ik tape heb geplakt.


De kleinere ster is gesneden uit woordenboekpapier. Een stempel met de naam maakt het af. Het is eigenlijk heel eenvoudig, maar het maakt je toch weer blij als je zoiets af hebt. En wie weet, is dit de start voor een nieuw talent als schrijver.

3 opmerkingen:

  1. Superleuk,het geeft het cadeau iets personelijks!
    Je bent ook echt een bezige bij,altijd maak je wat leuk hoor!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Hennie,
    Leuk verzonnen! Je hebt me aangestoken met je enthousiasme over je blog. Ik heb ook een blog gemaakt, krea-by-mina.blogspot.nl, neem een kijkje als je tijd hebt.
    Doei, Mina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een stoer cadeau voor een jongen. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen