Pagina's

maandag 24 juni 2013

kadootje

Deze maand blijf ik bezig met kadootjes maken. Verjaardagen, slagen, afscheid van de juffen, kraamkadootjes.... Van alles en nog wat. Hier even het resultaat van afgelopen zaterdag: Dit is niet het enige hoor, de rest volgt nog... Kan ik nog niet laten zien.


De basis is een simpel notitieboekje van de Hema. Met washitape plakte ik er een label op. Ja, ja, ook ik heb aankopen gedaan bij de Hema. De stempels en taperolletjes zijn zo leuk en het is ook zo leuk om de stempels op zoveel blogs voorbij te zien komen.


Ik ontdekte wel, dat je de stempels het beste kan gebruiken in combinatie met de Stenzo inkt. De inkt die bij de stempels zit van de Hema geeft toch minder resultaat.

 
Ik voegde er grappige sticky notes aan toe. Op het label kwam de stempel: done that! Toepasselijk als je je examen gehaald hebt. Daarna alles weer verpakt in een folie zakje.
 
 
Kijken jullie ook nog even naar DE GIVE AWAY ? Weet je welkom als nieuwe volger!  

6 opmerkingen:

  1. Ik moet nodig naar de h.ema, hopelijk is het vanmiddag droog weer :)
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé leuk je blog, en ik zag op andere blogs ook al die leuke stempels etc... ik zou dus vandaag naar de HEMA, maar ook naar de Wibra maar het is er niet van gekomen.
    ..morgen weer een dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, ik zie uit naar je volgende kadootje"s
    En ik moet ook naar de Hema zie ik ha,ha we lijken wel schapen he?!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit, fijn dat je volger bent geworden, en ik zal in mijn blog binnenkort het jouwe ook vermelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig blog. Ik kreeg de link naar jou blog van Iris voor een snail mail, dus houdt je brievenbus maar in de gaten binnen kort ;) Zie dat jij gave stempels bij Hema hebt kunnen scoren, bij mij waren ze al voor een flink deel op, deze week nog een keer kijken, hopelijk zijn ze weer wat aangevuld.
    Groet,
    Hurms

    hurmshomemade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kom ik nou bij Iris, moet natuurlijk Pétra zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen