Pagina's

vrijdag 28 juni 2013

slinger

Voor de geboorte van een klein baby meisje maakte ik deze slinger:


Ik borduurde eerst op kleine stukjes gaatjeskarton de naam. Hiervoor gebruikte ik de letterpatroontjes uit het eerste boek van Eline Pellinkhof: Eline's Huis.


Het stukje karton borduurde ik met een lichter borduurgaren op zeil. Het zeil heb ik met de naaimachine vastgestikt op een geruite stof. Het leuke is, dat de stof door het zeil zichtbaar is. Mooi zacht roze met wit.


Ook nog een lief klein strikje met knoop op de slinger gezet.


Voor Evy, je bent een parel!

Kijk nog even bij de GIVE AWAY. De give away geldt nog 2 weken en nieuwe volgers zijn welkom!

4 opmerkingen:

  1. Oo-oooh, wat mooi!! Wat heb jij toch altijd leuke ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve slinger zeg!!!
    Leuk om je te ontmoeten via de blogwereld:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie slinger zeg!
    Stond ik laatst te twijfelen of ik dat zeil mee zou nemen, heb ik dus niet gedaan en ik geloof dat ik maar terug moet naar de winkel :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief, echt voor een meisje!
    groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen