Pagina's

maandag 17 juni 2013

vaderdag en bloglovin

Jongste dochter kwam vrijdag thuis met dit leuke kadootje. De ketting is niet voor papa, maar mag ze een weekendje meenemen naar huis en maadag weer inleveren. Ik vond de kleurtjes zo mooi, dus ook maar op de foto erbij.



En ze verklapte niet wat er in dat leuke papiertje zat, zelfs niet aan mij! Op zondag kwam dit tevoorschijn:


Een houten blokje, beplakt met leuk papier en een mooie sleutel. Weer alle lof voor de juffen, die het toch weer voor elkaar krijgen om zonder al te veel kosten een mooi en origineel kadootje te maken voor de kinderen!
 
Verder krijg ik een beetje de stress rond de berichtjes over het volgen met Google Reader. Als ik het goed begrijp, verdwijnt dit binnenkort. Maar dan denk ik weer: wat is Google reader??? Verdwijnen dan al die leuke vierkantjes met volgers van mijn blog? (En jawel hoor, dit weekend weer een paar erbij, weet je welkom!) En verdwijnt dan ook mijn handige lezerslijst van het dashboard van mijn blog? Wie o wie, weet hier meer over??
 
Zelf heb ik in ieder geval het volgende gedaan om te voorkomen, dat ik de blogs die ik zelf volg, kwijtraak. Ik vond op internet deze link:
 
 
Als je hierop klikt en de stappen doorloopt, dan wordt heel eenvoudig je complete lijst met de blogs die je volgt, ge├»mporteerd op bloglovin. En aangezien ik jullie niet wil kwijtraken als volgers (ik ben al een beetje aan de volgers gehecht geraakt...), de tip om dit ook even te doen met de blogs die jij volgt.
 
Als er iemand is, die hier meer over weet (of dan echt die leuke vierkantjes verdwijnen en je leeslijst), graag reactie!

4 opmerkingen:

  1. zeker een leuk vaderdag cadeautje !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk cadeautje! En volgens mij is het inderdaad zo dat je die blokjes-vriendjes verliest. Dus wat je met Google-friend-connect volgt (of die jou volgen daarmee). Voor de zekerheid heb ik zelf ook Bloglovin genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heeft de juf dit leuk bedacht.
    Was de ketting van een vriendinnetje of een schoolproject? Inderdaad mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ketting heeft ze zelf gemaakt op school en mag dan even mee naar huis. Dus niet echt een projectje of zo, gewoon leuk. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen