Pagina's

zaterdag 1 juni 2013

Zusjes

Op het blog van ooknuendan las ik dit bericht.  Ik bedacht me, dat ik buiten jongste en oudste dochter ook nog andere zusjes in huis heb. In mijn geval tweelingzusjes. Eerst kocht ik de één op de rommelmarkt:


En na een aantal maanden de ander bij de kringloop:


De kaarten in de lijstjes heb ik gekocht bij Kind van Holland. Echt prachtige kaarten, zelfs de achterkant ziet er mooi uit...


Op het glazen potje plakte ik een bloem, die ik uit zeil geknipt heb. Om het af te maken: touwtje erom met daaraan een kraal en zo'n ouderwetse lakenknoop. En zo ziet het volledige plaatje eruit:


Het kastje en zinken labels aan de glazen flesjes zijn ook weer aangeschaft bij Kind van Holland. De flesjes zijn koffiemelkflesjes, waarvan er ééntje gevuld is met een klein bodempje knoopjes (verborgen voorraad). Zoals je kunt zien aan de rol toiletpapier staat dit kastje in ons kleinste kamertje. Moet nog een keer opgehangen worden....
 
Heb jij nu ook zo'n zusjes-verhaal?? Ik ben er benieuwd naar. Link even terug naar dit berichtje. 

1 opmerking:

  1. Helaas geen zusjes.
    Wat heb je dit weer leuk gedaan zeg! Dit idee ga ik onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen