Pagina's

woensdag 17 juli 2013

afscheidscadeau juffen

Naast de verjaardagen van de juffen, komt dan ook nog de laatste schooldag. Al wat langer was ik bezig om voor de juffen een cadeautje te maken en dit is het geworden. Ik plakte bestempelde stof op een vrolijk zeil.


En haakte er een mooi randje omheen in mooie sprekende kleuren.


En dit zijn ze allemaal:

 
Ik deed de onderzetters per 2 in een zakje en knoopte er een label aan.


En ik mocht nog 2 extra setjes in opdracht maken, leuk!
 
Wil je zelf ook aan de slag? Op de D.I.Y. pagina staat een link naar de uitgebreide beschrijving.

13 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt!
    Wat een geschenk om te krijgen!
    Toeval of niet maar mijn volgende post is in dezelfde stijl.
    Ik denk dat wij een beetje dezelfde ideeën delen!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gemaakt!
    Ik kan er alleen niet op klikken ,kijken hoe je het gemaakt hebt!
    groetjes en fijne Vakantie!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels kun je klikken op de D.I.Y. pagina (bovenaan) en vind je de beschrijving. gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Wat een mooie & leuke onderzetters, daar zullen de juffen zeker blij mee zijn.
    Fijne dag!
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi geworden, daar zullen ze heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn dit leuke onderzetters geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fleurig en bruikbaar, heel leuk idee Hennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Origineel en leuk om weg te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hennie, wat ontzetten mooi gemaakt. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen