Pagina's

maandag 15 juli 2013

cadeau juf

Vandaag viert oudste zoon de verjaardag van zijn juf in groep 8. Voor deze juf versierde ik een notitieboekje.


Ik kocht de stof (het onderste laagje) en bijpassende papier bij Atelier Annelies in Alphen a/d Rijn. Ben je eens in de buurt, dan is het zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Zo ie zo kan je rekenen op een gastvrije ontvangst (met koffie).


Ik deed er een klein rolletje tape bij (per 4 te koop bij de Hema)...

 
...en alles werd weer verpakt in zo'n super handig folie zakje. Het zijn zakjes die eigenlijk bedoeld zijn voor kaarten, maar ik gebruik ze meestal voor andere dingen: het verpakken van kleine cadeautjes.


Als label hing ik er een uitgesneden bloem van wit plakplastic aan, die ik eerst bestempelde met de felicitatie stempel van Eline Pellinkhof. De achterkant van de bloem is gemaakt van papier uit een woordenboek.

 
Weer een leuk notitieboekje. Het is een beetje doorgaan op één idee, maar toch zijn de boekjes allemaal weer anders.
 
Sinds het vorige bericht zijn er ook weer volgers bijgekomen: weet je welkom!

10 opmerkingen:

  1. Heel eenvoudig, maar wat een uitstraling! Tof!!
    Geniet van de stralende zon, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig cadeau heb je gemaakt voor de juf! Ben zelf ook erg gek op die boekjes van de Hema, je kunt er zulke leuke dingen mee maken.
    Waar haal jij de folie zakjes als ik vragen mag? De mijne zijn bijna op, en kan nergens nieuwe vinden.

    Groetjes,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zakjes koop ik hier op de markt bij een hobby kraam. Ik weet eerlijk gezegd niet eens de naam en ook niet of ze ook online verkopen. Zal eens opletten de volgende keer. gr. Hennie

      Verwijderen
    2. Graag als je het na wil vragen.
      Ze zijn ook mooi groot.
      gr hurms

      Verwijderen
    3. Doe ik, stuur me anders even een mail. Kunnen we even overleggen samen. gr. Hennie
      hennieslingerland@gmail.com

      Verwijderen
  3. wat kan je toch veel met die boekjes en elke keer weer anders,leuk!
    die juf is vast blij!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat je een hele blije juf zult zien.....:)
    Leuk!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan zeg, je weet er steeds weer wat origineels van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen