Pagina's

dinsdag 9 juli 2013

geld cadeau

Vandaag ging ik naar de verjaardag van een meisje en stelde dit zakje voor haar samen:


Achter het mooie papier zit het geld verstopt, maar zo is het toch een stuk gezelliger geven.


Ik deed er een kleine werkbeschrijving bij en een hart van kurk waar ik al een gaatje in maakte voor haar. Verder allemaal leuke dingen om te versieren: geponste bloemen, houten bloemetjes, glimmertjes, mooie kanten bloem en lint.


Als versiering een leuke vilten bloem aan het zakje gehangen. 

Ook kreeg ik vandaag een mooi pakketje over de post. Ik zag deze webwinkel op het blog van Hurms. En ja, deze webwinkel heeft een hoog wil-ik-hebben gehalte. Zeker zo voor de vakantie is het prettig wat voorraad bolletjes aan te leggen. Zo zien ze eruit:

 
Leuk briefje bij de bestelling en hele leuke kleurtjes! Ik ben er blij mee. Ook ben ik blij met weer een nieuwe volger: weet je welkom.

4 opmerkingen:

  1. Jij weet het altijd origineel aan te pakken, tof!
    En wat een gezellige verzameling van haakkatoen.
    Ik ben zeker dat hier mooie haakwerkjes worden van gemaakt!
    Blijf genieten van het lekkere zonnetje,
    liefs en knuffel, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuk idee om geld te verpakken.
    JIj hoeft je straks in de vakantie niet te vervelen met die mooie bollen wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan zo en de wol ziet er schitterend uit,leuke kleuren,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen