Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

ingepakt en uitslag give away

Ik wil jullie toch laten zien, hoe ik de kadootjes voor de meiden heb ingepakt (zie mijn berichtje van gisteren):


En nog even van dichtbij:


Is het niet schattig? Er zit een soort knoop op van zelfhardende witte klei. De structuur is er in gedrukt met kanten zeil. Het idee komt weer van Eline Pellinkhof en stond ooit in een tijdschrijft. Het bloemetje kocht ik bij de Hema.

En dan nu de uitslag van de Give Away:


Eén bakje voor de taartvormpjes slinger en één bakje voor de hartenslinger. En de winnaars zijn:

ATELIER VALERIE voor de taartvormpjes slinger
 
en
 
CLAUDIA voor de hartenslinger

Gefeliciteerd! Geef even jullie adres door per mail, dan komen de pakketjes naar jullie toe: hennieslingerland@gmail.com. 

7 opmerkingen:

  1. Mooi verpakt! gefeliciteerd voor de gelukkige dames,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allebei gefeliciteerd: een kadootje in een kadootje. leuk hoor.
    fijn en zonnig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom juist binnen even afkoelen en
    Yessssss, ik heb gewonnen!!!!!
    Fantastisch jouw mooie taartjesslinger.
    Super, mijn weekend kan niet meer stuk.
    Geniet van de zonnestralen,
    knuffel Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Winnaars; Gefeliciteerd!
    Jullie boffen maar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allebei!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat voor de winnaars en natuurlijk voor de meiden van de ingepakte cadeautjes.
    Het ziet er geweldig uit!!

    Zonnige groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen