Pagina's

vrijdag 5 juli 2013

meidencadeau

Dit weekend heeft oudste zoon een verjaardagsfeestje van 2 meiden uit zijn klas. Leuk, leuk voor hem, maar ook leuk voor mij! Zo kon ik een cadeau in elkaar knutselen voor 2 meiden van 12 jaar. Dit is het geworden:


Ik kocht van die spiraal schrijfblokken (hebben wat mij betreft precies de goede look) bij de Hema en pimpte die met papieren harten. Het papier is van de Action (dat leuke papier, wat je heel veel voorbij ziet komen op blogs) en de stempels van de Hema.


Het hart is een wit geverfde onderzetter, gekocht bij de Action. Ik heb daar al eerder een hanger meegemaakt, zie dit bericht. Dit keer maakte ik een jonge meidenversie...

 
...met de leuke felicitiatie stempel van Eline Pellinkhof en een felroze gehaakte strik.

 
Het patroon van het gehaakte strikje vond ik hier. Het is een heel gemakkelijk dingetje om te haken en snel klaar. Volgende week volgen er nog meer harten, maar dan weer anders. Nu eerst maar eens deze spulletjes mooi inpakken!

Vandaag de laatste dag van de GIVE AWAY. Leuk dat er gereageerd is door oude en nieuwe volgers en misschien komen er op deze dag nog een aantal bij (zou ik best leuk vinden). Ik ben in ieder geval helemaal blij met jullie als trouwe lezer en voor de nieuwe volger: weet je welkom!

8 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er ontzettend leuk uit zeg. Ik ben gelijk gaan kijken bij het blog van de gehaakte strikjes. Wie weet wanneer dat van pas kan komen.
    En wat je met die hartjes doet is ook ontzettend leuk. De vorige keer ook al.
    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig! Wat zullen de dames daar blij mee, echt fantastisch!
    Die zoon van jou gaat vast indruk maken met deze prachtige cadeeau's!

    Fijn weekend,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat leuk zeg! En dat papier van Action is ook super! Toch maar weer eens snuffelen daar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaan hele blije meiden worden! Let maar op!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahum, nog even een vraagje over het onderste papieren hartje. Dat van een boek gemaakt is: hoe heb je die gemaakt? Is dat een ponsje of ..... Ziet er erg leuk uit.
    Zonnig weekend,
    Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de harten gesneden met de sizzix bigshot en gebruik daar snijmallen voor. Erg leuk om te doen en het ziet er direct mooi uit. gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Dat is een leuk kado voor die meiden. Nu maar hopen dat hij er geen bedoeling mee heeft met die hartjes :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, nog even niet hoor! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen