Pagina's

donderdag 4 juli 2013

Zomaar

...wat zomerse sfeer in huis aangebracht. De aardappelschilbak, waar ik al eerder over schreef in dit berichtje heb ik gevuld met mooi glaswerk.


De twee olieflessen vond ik op de rommelmarkt.


Het is erg gemakkelijk om ze 's avonds even aan te doen: binnen of bij mooi weer verplaatsen naar buiten op de tuintafel.


Een paar neproosjes erbij, daar hoef je dan voorlopig niet meer naar om te kijken. Het schilderijtje vond ik op een rommelmarkt. De afbeelding geeft mij het echte zomergevoel.


Zomaar weer een gezellig hoekje in de kamer. Het gehaakte kleedje heb ik overigens gekocht bij het open huis van Kind van Holland in september 2011. En er komt weer een open huis! Kijk maar eens op de site in de agenda. Een echte aanrader!

Nog 2 dagen voor de GIVE AWAY en je kunt nog steeds meedoen. Word volger van m'n blog, plaats een reactie bij het berichtje over de give away met jouw voorkeur voor een slinger. Aanstaande zaterdag maak ik de winnaar bekend.

4 opmerkingen:

  1. gezellig gemaakt ! ik hou wel van die natuurlijke teint, en het schilderijtje is een super vondst !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een waanzinnig leuk hoekje zo!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super gezellig uit,je hebt een leuke blog,met de give-away doe ik niet mee,want ben net volger,dus haha bij je volgende,ik ga je volgen,volgens mij wonen wij dicht bij elkaar,zag het in je winkeltje,ik woon in Reeuwijk,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit zeg, daar her je over nagedacht!

    BeantwoordenVerwijderen