Pagina's

maandag 8 juli 2013

zomaar

... een warm weekend, waarin oudste dochter cupcakes bakte met jongste zoon en jongste dochter.


Een weekend waarin we 's avonds lang buiten konden zitten met kaarsjes en een vuurtje.

 
 
In het midden zie je het blikje, waar ik al eerder dit berichtje over schreef.

Een weekend waarin ik mijn tweede snail mail ontving, dit keer van Anne-Co.

 
 De eerste snail mail ontving ik al eerder in de week van Petra.


Allebei heel erg bedankt voor alle leuke spulletjes! Deze week hoop ik de envelopjes terug in orde te maken!

Zomaar een weekend, waarin ik al een voorproefje heb gehad voor de vakantie. Nu nog even 2 weken doorgaan met alle drukke dingen die horen bij het einde van het schooljaar en dan.... vakantie.

Als laatste nog een welkom voor de nieuwe volger, elke keer weer leuk als je ziet dat er iemand bij is gekomen!

6 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk, al die post en dat heerlijke weer!
    Dat is dubbelop genieten!
    Hier ook nog 2 weken en dan kunnen we echt vakantie houden! Als het weer dan ook zo lekker is, wordt dubbel genieten!

    fijne dag en geniet van alle heerlijke zonnestralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmm die zien er overheerlijk uit!!
    Leuke snail mail heb je ontvangen, variatie genoeg.
    Blijf genieten van het schitterende zonnetje!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zeg,en de kids zijn ook creatief,leuk hoor!
    Leuk al die snail!
    En geniet ook tussendoor van de zon he?! Ik doe precies hetzelfde erg he?!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er lekker uit.
    Wij genieten hier met mooi weer van de vakantie. Succes met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he al die verwennerij. Ook die van je kids. haha. leuk hoor. Geniet er van. en ik 'pik' even een foto van je; die van de snailmail van mij. sja, was ik ff vergeten een foto van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige/leuke blog is dit:) kwam m via via tegen. Ga je meteen volgen :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen