Pagina's

donderdag 15 augustus 2013

Atelier Annelies

Voordat ik de Franse aankopen laat zien, toch even een berichtje over een hele leuke winkel in Alphen aan den Rijn: Atelier Annelies. Vanmorgen ben ik er geweest, aangezien ik wist, dat zij momenteel prachtige stempels in voorraad heeft.


Op de Facebook pagina van Atelier Annelies kun je nog meer van deze stempels zien. Ben je in de buurt, neem dan even een kijkje in de winkel. Ik heb begrepen, dat de voorraad van de stempels beperkt is....

Voor jongste dochter kocht ik deze leuke foam clay:


Het is heel grappig spul: eerst kneden en dan in kleine stukjes op bijv. een piepschuim hart plakken. Bij het opdrogen komen de bolletjes goed bovenop te liggen.

 
Op de foto hierboven kun je dit nog niet goed zien, aangezien hier nog volop aan gewerkt wordt. Maar als het hartje af is, laat ik jullie het resultaat zien! Leuke bezigheid voor een regenachtige vakantiedag of misschien een idee voor een kinderfeestje?  


4 opmerkingen:

  1. Echt een leuke en mooie stempel,
    jammer dat deze niet gekocht kan worden in de webwinkel.
    Nog een fijne avond,
    lieve groetjes,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Valerie,
      Je kunt gewoon naar ons mailen welke stempels je wilt hebben, dan sturen we ze gewoon op.
      Groeten,
      Annelies Leeflang
      Atelier Annelies

      Verwijderen
  2. Wat een gave stempel. Jullie zijn al weer heerlijk aan de knutsel. Leuk spul lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen