Pagina's

dinsdag 27 augustus 2013

Mooie stempel

Ik ben nog steeds helemaal blij met de mooie houten stempel, zie dit bericht. Ik heb er al wat dingetjes mee gedaan.


Allereerst deze mooie kaart: papier van Eline's Huis, oud muziekpapier, stukje kant in combinatie met zo'n grappig bloemetje van een kitsch kitchen zeil. Ik hou hiervan!


Ook maakte ik voor mijzelf een preken notitieboek, zodat ik zondag tijdens de kerkdienst weer goed mee kan schrijven.

 
De bloemetjes sneed ik uit wit plak plastic, vilt en 2 soorten muziekpapier. En ook weer kleine bloemen gebruikt uit een kitsch kitchen zeil.


Ik ontdekte wel, dat mijn inkt aan vervanging toe was. De clearstamps gaan goed, maar de houten stempels geven inmiddels een iets minder resultaat. Ik kocht dit keer Memento inkt in plaats van Stazon inkt. Heeft iemand ervaring met het gebruik van Memento inkt? Of toch de volgende keer weer beter Stazon inkt kopen?
 
En weer een nieuwe volger: weet je welkom op mijn blog!

6 opmerkingen:

  1. Mooie bloemetjes op je boekje en kaart! En de stempel blijft prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zo'n mooie stempel kan je heerlijk aan de slag!
    De kaart vind ik prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je stempel heb je op een mooie manier gebruikt. Leuk om iets voor jezelf te maken.
    Ik gebruik alleen stazon inkt en dat heb ik ook wel eens op stof gebruikt. Wel gefixeerd met een strijkijzer en het blijft redelijk lang zichtbaar na een aantal wasbeurten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke blog heb je met leuke zelfmaakideeen! :-) Ik kom hier via de blog van Arja en ga je volgen! Liefs Lisanne (huisjeno56.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er erg mooi uit zeg. maar ik ben toch voornamelijk dol op de bloemetjes hihi. zo lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, mooi! Vooral je notitieboekje, de combinatie van stempel en het doel waar je het voor gaat gebruiken. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen