Pagina's

donderdag 29 augustus 2013

Tentweek

Zoals ik jullie al vertelde, zijn wij deze week druk met de tentweek. Gisteren mochten wij ook als vrouwen iets leuks maken in de tent onder leiding van een hele creatieve dame. We gingen met mooie verse bloemen aan de slag en maakten een soort taartje.


  Dit is die van mij...


...en deze is van oudste dochter.

In het bloemstukje zit een kaartje met daarop een invulling aan het thema van de tentweek 'te gek' in de vorm van een tekst: Aan U wil ik geven mijn dank en mijn eer...want U gaf mij leven. TE GEK.
 
Vandaag viert oudste zoon zijn verjaardag en is het alweer de laatste dag van de tentweek. Het einde van 6 weken vakantie komt weer een stukje dichterbij. Nog eventjes...

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zoon! En een heel leuk bloemstuk (van beide!) Die kunnen mooi op tafel als de visite komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig gemaakt bloemstuk!
    Het groene kleur van de hortensia is zo gezellig.
    Nog een fijne verjaardag aan je zoon
    en geniet van je bloemetjes!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke bloemstukjes & gefeliciteerd met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke taartjes gemaakt!heb je gelijk wat gezelligs op tafel staan op de verjaardag van je zoon!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ......moooooooi!!
    ziet er 'heerlijk' uit :)
    Bij ons was het thema ook 'te gek!'
    De jongens vonden het geweldig!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen