Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

vakantieknutsels

Af en toe was ik in de vakantie ook nog creatief bezig. Op de eerste camping maakte ik de slinger af voor de Nederlandse eigenaren van de tweede camping. Ik maakte deze slinger van karton met oud hollandse afbeeldingen.


En raad eens waar het karton vandaan komt? Gewoon van een verpakkingsdoos van de Lidl! Je oog moet er maar net even op vallen... Ik had ook precies een doosje nodig voor mijn boodschappen en dan neem je natuurlijk zo'n leuke oud hollandse mee.



De harten en bloemen had ik thuis al uitgesneden uit het karton, mooi papier en vilt. Het was dus een kwestie van in elkaar plakken.



Het bloemetjesvilt met bijpassend papier kocht ik bij Atelier Annelies en gebruikte ik voor de achterkant. Is op de foto niet zo heel erg goed te zien, maar het is een enorme leuke serie.

 
Bij gebrek aan een foliezakje verpakte ik de slinger in een koffiefilterzakje, compleet met houten knoop en rood/wit/blauw lint. Zomaar een vleugje Holland in Frankrijk. De eigenaresse van de camping was er blij mee en als het goed is heeft de slinger een plekje gekregen in haar keuken.

Verder maakte ik samen met jongste dochter en zoon deze uilenslingers. Van ons allemaal ééntje. Het pakketje kocht ik bij de Action. De slingers kregen tijdelijk een plekje in de stacaravan op het eerste vakantie-adres en hangen nu voor het slaapkamerraam van jongste dochter.


En er zijn weer nieuwe volgers bij! Leuk! Weet je welkom op mijn blog.

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creaties!

    Liefs, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. net wat je zegt: je oog moet er maar net op vallen. Maar volgens mij zijn sommige ogen erg getraind in het zien van bepaalde dingen.
    Het ziet er echt schitterend uit.
    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg jij kan ook echt niet niks doen he?!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die eigenaresse van de camping is een boffert zeg, met zo’n leuke creatie. Wat heb je dat toch weer leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen