Pagina's

dinsdag 13 augustus 2013

Weer in Nederland

... na drie weken Frankrijk. Het was heerlijk! Allereerst verbleven we twee weken aan de kust. Vooral veel gezwommen, geluierd, gelezen, klein beetje gehaakt en heel erg uitgerust.


Daarna hebben we nog een week gekampeerd in een volledig ingerichte tipi (tot in de puntjes verzorgd) in het gebied Tarn et Garonne. Echt een belevenis op zich en hiervan ook volop genoten! 

 
En nu, weer thuis: spullen opruimen, foto's bekijken (napret), heel veel wassen, strijken en terugkijken op een fantastische vakantie. Vandaag een beetje meer in het ritme: manlief is gaan werken en zelf heb ik mijn thuiswerk opgepakt. Aangezien de kinderen nog thuis zijn, doe ik het op het blog nog rustig aan. Zo af en toe eens een berichtje (ik heb prachtige oude spulletjes gekocht in Frankrijk, volgt nog op m'n blog). Ik heb de D.I.Y.'s opnieuw gepubliceerd, aangezien ik met de vorige versie niet helemaal tevreden was. Ook heb ik de blogs weer bijgelezen, ouderwets genieten dus! Nieuwe volgers, weet je welkom! Ik ben blij met jullie!



4 opmerkingen:

  1. welkom terug! frankrijk blijft fantastisch dus ik kan we voorstellen dat jullie een geweldige vakantie gehad hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige site Hennie! Heel gaaf, ik ga je volgen en weet vanaf nu waar ik moet zijn voor leuke cadeautjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vive la france!!!!!!!
    Fijn om je weer terug te lezen:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. welkom thuis!!! Zo te horen was het een super vakantie...
    Heerlijk om te lezen.... Enne... ben benieuwd naar je spulletjes die je hebt gekocht....
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen