Pagina's

vrijdag 27 september 2013

Atelier Valerie

Haken jullie ook mee met Atelier Valerie? Kijk maar eens op haar blog voor meer informatie.


Ik wel en ik haakte deze week het eerste snoepje. Voor mij voor het eerst, dat ik een magische cirkel gebruikte in het haakwerk. Ook haakte ik tot nu toe alleen maar platte dingetjes en dit is met de vulling dan net weer anders. Erg leuk om te doen en vandaag een nieuwe Candy!

En zowaar heb ik ook nog even in een stoel in de tuin aan dit projectje kunnen werken. In deze tijd van het jaar word je weleens verrast door de natuur.


Prachtig hè, nog zo'n nieuwe frisse bloem aan de hortensia. Zeker als je dat dan weer ziet in combinatie met de appeltjes van de malus.


Voor iedereen: een goed weekend! Haak misschien een Candy, geniet van het zonnetje en mooie plaatjes die je kunt zien om je heen (heb er oog voor).  

6 opmerkingen:

  1. Mooie contrasten! Heerlijk weekend voor de deur. Geniet er ook van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het fijn dat jij ook mee haakt,
    je eerste snoepje is leuk geworden!
    Ik moet zeggen je hortensia's staan
    zo mooi in bloei, gezellig!
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk & "lekker" snoepje heb je gehaakt! en wat een prachtige plaatjes van de hortensia met appeltjes.

    Fijn weekend!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, had al gezien hoe anderen het waaiertje maakten, maar ook al de opmerking gehad dat ik niet zo kritisch moet zijn op mezelf. Dat laatste is misschien wel erg waar. Wil het vaak te perect hebben en dat kan nekken. Dus ik laat het waaiertje zoals het nu is, maar met een eventueel volgend snoepje pas ik het wel aan :)

    Jouw snoepje is ook mooi geworden! En als dit de eerste keer is dat je amigu-nog-wat haakt, dan heb je het bijzonder knap gemaakt!

    Groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi , via Lot kwam ik hier bij jou . Wat heb je een mooi blog zeg . En je snoepje is om op te eten . Knap hoor ! Ik ga je volgen , liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen