Pagina's

woensdag 25 september 2013

kaart bruiloft

Voor de bruiloft van Anne-Co maakte ik deze kaart:


Ik ken Anne-Co alleen via bloggersland, voor haar blog en een foto van de bruid: klik hier.


Dit is ook zo leuk van bloggen: op afstand leef je met mensen mee in mooie tijden, maar ook als het soms wat minder gaat. Prachtig toch?


De afbeelding van de kaart komt uit een oud boekje, gekocht op de rommelmarkt. Toen ik las over de trouwplannen van Anne-Co, werd het plaatje in mijn hoofd al voor haar gereserveerd. De gehaakte behangrand vond ik op een outlet uitverkoop. Kon ik natuurlijk niet laten staan!


Wat mij betreft: bloggers, blijf met elkaar meeleven. Volgens mij is dat het extraatje wat je er bij het bloggen zomaar bijkrijgt of soms ook zelf weggeeft.

8 opmerkingen:

  1. Mooi geschreven en de kaart heb je ook leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geschreven en de kaart heb je ook leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hennie, nogmaals bedankt! Het is een prachtige kaart en met de boodschap helemaal mooi!! ♡♥♡

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las op het blog van Studio Hip, dat je nog meer post hebt gekregen! Zowaar een hele slinger! Wat leuk hè, die verrassingen uit bloggersland. gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Hele mooie kaart en hele mooie woorden. En heel erg waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch een bijzonder wereldje dat blogland, maar wel leuk!
    Mooie kaart heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan! En een gehaakte behangrand moet je zéker niet laten liggen. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen