Pagina's

zaterdag 14 september 2013

kado

Vandaag viert mijn zus (trouwe lezer van mijn blog) haar verjaardag en ik kocht voor haar een mooie houten klos met kant. Maar het kadootje is natuurlijk niet af zonder een persoonlijk dingetje erbij.


Op een wit gastendoekje naaide ik een mooi randje kant (gekocht bij Kind van Holland). Het lusje verving ik door een gestempeld 'home sweet home'  bandje en er kwam een gehaakt bloemetje op het handdoekje.  


Van een koffiefilterzakje maakte ik een geurzakje. De lavendel die erin zit heb ik meegenomen uit Frankrijk. Ik kreeg van de eigenaren van de camping een grote zak vol gedroogde lavendel. Dit wordt bij de camping verbouwd en o.a. verwerkt in lavendelolie. Ik heb op de camping een bos lavendel geritst en had uiteindelijk een voorraadje wat mee kon in de auto en waarmee ik wel iets kan freubelen.


De klos met kant kocht ik overigens op de kasteelfair in Rhoon, maar is ook online te bestellen bij Ribbonstore. Nu nog even inpakken.


Done! Ik kan vanavond weer iets leuks weggeven.

2 opmerkingen:

  1. wauw.....ik ben ook helemaal fan van het geurzakje.....oooh de mogelijkheden!!
    Bedankt voor het idee!
    Dat was vast een hele blijde zus!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen