Pagina's

woensdag 18 september 2013

snail mail en koffiefilterzakje

In dit bericht vertelde ik jullie over de leuke snail mail die ik kreeg van Wendy. En afgelopen zaterdag ging mijn mail voor haar in de brievenbus.


En wat zat er allemaal in? In het puntzakje een lekker stukje zeep, verder een zakje met leuke papieren dingetjes, zakje met stickers, zakje met allerlei bloemetjes, label, klein rolletje tape, D.I.Y. met kurken hart en een zakje gemaakt van een koffiefilter.


Het was toch weer erg leuk om samen te stellen. Wendy heeft zelf geen blog, maar mailde mij wel de link van haar pinterest pagina, klik hier. Er staat echt enorm veel op en ik heb nog niet eens alles bekeken. Het bord met inpak ideetjes vind ik in ieder geval geweldig.


Kijk ook nog eens goed naar het zakje gemaakt van een koffiefilter. Hier kunnen jullie zien wat er in zit:


Dit is een ander zakje, maar het idee is hetzelfde. In het zakje, wat is gestikt met neonkleurig garen, zit een dominokaartje. De achterkant van het kaartje is beplakt met lijntjespapier, zodat je er een persoonlijke boodschap op kunt schrijven. Kijk ook even rond in mijn winkeltje, daar kun je nog meer verschillende kadozakjes vinden.
 
 
 Het idee van een zakje maken van koffiefilters komt overigens van dit blog. Ik had het al een tijdje geleden gezien en dat vindt dan een plekje in je hoofd. Maar soms vergeet je ook weer wáár je iets ziet. Gelukkig vond ik het adresje weer terug en kan ik het nu wel aan jullie doorgeven (wel zo netjes).
 
Overigens heb ik de zakjes iets breder gehouden en bij het stempelen deed ik een papiertje in het zakje. Dit om te voorkomen dat de stempel doordrukt op de achterkant van het zakje. Voor het stempelen gebruikte ik de stempels van de Hema.
 
Er is ook weer een nieuwe volger bij, leuk! Weet je welkom op mijn blog.  

6 opmerkingen:

  1. Alles weer zo leuk en origineel!
    Tof dat je een eigen winkeltje hebt,
    misschien moet ik daar ook eens over nadenken.
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er top uit deze post. Wat zal Wendy genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk weer allemaal. Als ik er de tijd voor heb ga ik zeker dingen proberen 'na te maken'. Leuke ideetjes opgedaan iig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nomaals bedankt Hennie!! Echt super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er mooi uit! Erg leuk idee dat koffiefilterzakje!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen