Pagina's

donderdag 5 september 2013

snailmail

Voor de vakantie ontving ik nog prachtige mail. De post kwam van Wendy, zij heeft geen blog, maar verstuurd wel o zo mooie snail mail. Kijk eerst eens even naar deze prachtige envelop:


En die envelop zat vol met prachtige spulletjes:


Ik geloof, dat ik zo'n brief bijna nog het leukste vind! Doet me denken aan de tijd, dat ik brieven schreef aan een hele goede vriendin. We zagen elkaar elke dag op school (raakten nooit uitgepraat) en schreven daarbij ook nog eens zo'n beetje elke dag een brief naar elkaar. Meestal bleef het niet bij één kantje....
 
Wendy bedankt voor alle mooie spullen! Nu alles weer een beetje op gang komt, wordt het tijd eens een envelop voor je te vullen. Het is nog even druk hier met nog een verjaardag en jongste dochter moet volgende week een dagje naar het ziekenhuis (keelamandelen). Maar de envelop komt er aan!

7 opmerkingen:

  1. Leuk hè een handgeschreven brief ... die worden meer en meer een zeldzaamheid! Doet echt de tijden van vroeger herleven.

    Prachtige SNAIL MAIL!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha terwijl ik wel hang aan vervlogen tijden heb ik dat niet met geschreven brieven raar he ? ik type sneller dan dat ik kan praten dus dat zal wel de reden zijn.
    leuk zo'n envelop met mooie spulletjes !!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die snail mail,
    komt altijd van pas!
    Nog een zonnige dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan :)
    En doe lekker op je gemak, des te leuker is de verrassing!
    Succes voor je dochter!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feestje om zulke leuke post te krijgen.
    Hier ook een verjaardag te vieren van de dochter.
    Succes met het dagje ziekenhuis!

    BeantwoordenVerwijderen