Pagina's

vrijdag 6 september 2013

zomaar

...een aantal foto's van de traktatie van jongste zoon. Vandaag is hij jarig en alweer 9 jaar geworden!


Ik plakte washi tape (Hema) op houten knijpers...


...en stempelde er HOERA op met een sterretje (stempels Hema).


Voor de leerkachten kwam deze knijper aan een foliezakje met daarin een zakje thee en een lekker chocolaatje.


Voor de kinderen simpel aan een zakje chips. Meer is ook eigenlijk niet nodig in groep 6. Nog één foto, zomaar omdat het allemaal zo feestelijk is.


Geniet van jullie dag en weekend! Wij maken er met z'n allen vandaag een FEESTJE van.

16 opmerkingen:

  1. Hiep Hiep Hoera voor je zoontje!
    De traktaties zijn gewoon fantastisch Hennie.
    Zowel voor de kinderen als de leerkrachten.
    Een schitterend idee!
    Fijn weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit vind ik een leuk idee! Ga ik onthouden voor de dochter als zij 9 jaar wordt :), maar dat duurt nog wel een half jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zeker gezellig uit! Leuk idee zo, die knijpers. Originele traktatie ook voor de meesters en juffen! Gezellig feest met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van. Het weer werkt in ieder geval mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Die traktatie voor de meesters en juffen is erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, gefeliciteerd! En het is inderdaad een heel leuk cadeau-idee voor de juffen en meesters! Ik weet nog dat wij vroeger altijd een sinaasappel gaven. Hele fijne dag vandaag, hier is het weer prachtig, daar hopelijk ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zaten we 's middags toch weer binnen (stortregen), maar gezellig blijft het toch wel! gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zoontje!! De traktatie ziet er heel leuk uit!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd nog met je zoon,ziet er erg leuk uit!Onze jongste heb ook getrakteerd vandaag!
    vind het een leuk idee met die knijper en zo gedaan denk ik of niet?
    groetjes en geniet nog van de mooi dagen!groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een gemakkelijke traktatie om te maken. Snel een leuk resultaat! gr. Hennie

      Verwijderen
  9. gefelicitaart en het ideetje met de knijper is zeker iets om te onthouden. Jongste dochter wordt 8 in december, dus dan misschien. Bedankt voor het ideetje.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een heerlijkheid op je pagina, ik was er al even niet geweest, wat een leuke dingen maak je, inspireert me.groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ERg leuk idee zeg! Ga ik onthouden! En nog gefeliciteerd.
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe stempel je de letters erop?
    Lekt dat dan niet door op het hout?
    Graag tips hoe je het doet.
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gebruik voor het stempelen goede stempelinkt. Voor deze knijpers gebruikte ik de inkt van Memento, maar je kunt ook Stazon inkt gebruiken. De letters zijn stempels van de Hema, deze zijn volgens mij momenteel niet meer te krijgen, maar misschien heb je zelf al letterstempels. Verder het doorlekken op het hout, dat gebeurt wel iets. Maar aangezien goede inkt snel droogt blijft de schade beperkt en heb je dan alsnog een mooi resultaat. Het is in ieder geval niet storend. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en anders gewoon nog even mailen. gr. Hennie

      Verwijderen