Pagina's

donderdag 12 september 2013

Zomaar...

...foto's van bloemen die ik buiten neerzette.


Prachtig hè?


Ik wil het eigenlijk nog niet, maar zelfs ik moet nu toegeven, dat het zonlicht opeens anders is. De schaduwen in de tuin worden weer langer en je merkt, dat de herfst eraan komt. Het geeft ook wel weer een heel mooi licht zo.


En als er deze week zoveel regen valt, dan weet je dat je er echt niet meer onderuit kan: het wordt toch een keer HERFST. Kijk eens naar de regendruppels op de volgende foto's:

 
 
Gisteren zat ik met jongste dochter in het ziekenhuis (keelamandelen) en las af en toe een berichtje van jullie. Op zo'n moment is het gewoon dubbel genieten van de berichtjes, gewoon even een lijntje naar de wereld buiten de ziekenhuiskamer. En ja, ze is dapper en gelukkig kan ze weer voorzichtig toetjes eten en drinkt ze dapper haar slokjes. Maar wat blijft het een vervelende operatie!

Er zijn weer nieuwe volgers, heel erg leuk! Weet je welkom op mijn blog.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's meis!!!

    En beterschap voor dochterlief!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is altijd fijn bloemen van buiten,
    het vrolijkt me alleszins op,
    want buiten is het maar een somber weertje!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met je dochter! En verder prachtige foto's! Mooi om dit alles te zien hé, count your blessings! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto"s gemaakt en bewerkt,dit moet ik ook nog leren!Heb jij een programma?
    groetjes en beste met je dochter
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bedoelt denk ik de collage toch? De foto's zijn nl. verder niet bewerkt (alleen bijgesneden). Voor het maken van de collage gebruik ik Photoscape (gratis te downloaden). Je kunt hier erge leuke dingen mee. Gewoon even proberen, het is niet moeilijk. gr. Hennie p.s. kom je er niet uit, dan hoor ik het wel.

      Verwijderen
  5. Mooie foto's & beterschap met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genieten in eigen tuin. Prachtige foto’s.
    Ik hoop dat je dochter gauw weer opknapt. Wat een zegen dat de ingreep gelaagd is.

    BeantwoordenVerwijderen