Pagina's

dinsdag 24 september 2013

Zomaar

...wat foto's van de tuin, waar de herfst toch echt al meer zichtbaar begint te worden.


Takken met bessen in glaswerk. Bessen horen bij de herfst!


Een slak met een heel mooi huisje compleet met poepjes... Beetje vies gezicht, maar ik vond het in zijn geheel wel weer een prachtig plaatje.


De vogeltjes op het waterbakje.


De lantaarn is verroest, wordt er eigenlijk alleen maar mooier op. Gewoon maar stilletjes laten hangen tot de gaten erin vallen.


En dit is het hele plaatje. Zomaar een klein hoekje in de tuin. Zomaar omdat ik toch wel ga genieten van de herfst: de kleuren, binnen weer kaarsjes aan, toch weer gezellig.
 
En een nieuwe volger erbij, altijd leuk om te zien. Weet je welkom op mijn blog.

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad de natuur maakt zich klaar voor de herfst ...
    mooie herfst plaatjes van in jouw tuin.
    Het wordt een zonnige dag vandaag,
    alhoewel het deze morgen maar 8.5°C was,
    voelbaar frisser dus!
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er al lekker herfstig uit, wat een leuk hoekje! Ik ben gek op ie besjes! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik mopper wel op de herfst, maar eigenlijk heeft de herfst ook haar charme. Vooral als ik zulke sfeerplaatjes uit jouw tuin zie.

    BeantwoordenVerwijderen