Pagina's

maandag 21 oktober 2013

Atelier Valerie, kurken hart en snail mail

De afgelopen weken haakte ik gezellig mee met de snoepjes van Atelier Valerie. Het was best lastig om 'bij' te blijven en ik heb vorige week een inhaalslag gemaakt.


Dit zijn de laatste snoepjes, die ik vorige week haakte. En zo zien ze er allemaal uit:


Een snoeperig schaaltje op de salontafel! Heb je ze niet gehaakt? Je kunt de patroontjes nog terugvinden op het blog van Valerie. Valerie, nogmaals bedankt voor dit leuke project!


Verder mocht ik op bestelling een aantal kurken harten maken. De harten hangen momenteel in een enorm gezellig ingerichte ruimte waar groen workshops gegeven worden. Je ziet op de foto ook nog twee knopenkaarten. Op het éne kaartje zit naast de mooie oude knopen een gehaakt strikje. Dit strikje is gehaakt met DMC garen en ziet er heel fijntjes uit. Nog meer van deze kaartjes zijn te vinden in mijn shop.

 
Wil je zelf aan de slag met de kurken harten? Kijk dan even op de D.I.Y. pagina, hier vind je de beschrijving.
 
Een aantal weken geleden werd ik op zaterdag verrast door post van Petra.  Het was weer een envelop vol met leuke spulletjes, zelfs haar dochter had haar best gedaan en een stempel gemaakt. Kijk zelf maar op de foto's en Petra, dank je wel!


Inmiddels zijn er op mijn blog weer een aantal volgers bijgekomen. Heel erg leuk en weet je welkom op mijn blog! Mijn GIVE AWAY loopt nog steeds, dus neem gerust even een kijkje. Voor de overige weggevertjes van andere blogs heb ik een aparte pagina gemaakt. Ook zeer de moeite waard om af en toe eens op rond te neuzen.

10 opmerkingen:

  1. De snoepjes zijn leuk! Goed gelukt. Ik ben ze ook aan het maken maar ik ben echt nog lang niet "bij".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer super mooi, jouw kurken harten! En voor de snoepjes heb je heel mooie kleuren gekozen. Ik heb ze al vaak voorbij zien komen, maar vaak in heel zoete kleurtjes. Die van jou zijn de mooiste, niet zo overzoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je snoepjes zien er heel mooi uit. Ik wou ze ook wel graag maken maar heb er nu helaas geen tijd voor misschien dat dat later nog wel eens komt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat ontzettend leuk je harten. ben nog steeds van plan om mijn DIY te maken, maar het komt er ff niet van.
    Ben blij dat je ff een foto plaatst op je blog van mijn snailmail. hihi, zelf kom ik er gewoon niet aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je snoepjes zien er zo heerlijk en gezellig uit!
    Bedankt voor je bijdrage aan de Crochet Along, Hennie.
    Ik vind je kurken hart nog altijd fantastisch,
    de kleurtjes van de strkjes vind ik zo mooi!
    Fijne dag nog, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je krijgt er gelijk zin in om zulke snoepjes te snoepen :)
    Ze zijn goed gelukt zeg!
    Je bent verwend met zulke gezellige post!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er prachtig uit !! ik wacht tot Valerie engels drop er een keertje opzet !! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow, je snoepjes! Leuk! Ik loop achter, ga wel proberen de inhaalslag te maken (lees: wil ze ech ook allemaal maken).

    En die kurken hartjes, zijn geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig allemaal zeg <3
    De snoepjes loop ik ook mee achter .. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je snoepjes zijn echt fantastisch goed gelukt! Heel leuk.
    Mina

    BeantwoordenVerwijderen