Pagina's

vrijdag 11 oktober 2013

herfst

Vandaag is er echt geen twijfel meer mogelijk: koud, nat, regen, herfst! Deze week maakte oudste dochter samen met jongste dochter leuke herfst knutsels met kastanjes.


Een paar spinnen, die hebben we allemaal weleens hebben gemaakt (denk ik), maar ze blijven leuk!


En deze hele lieve rups. De kastanjes zijn onderling met stukjes satéprikkers aan elkaar vastgezet.


Is het geen schatje?
 
Verder maakte ik nog een hele snelle knutsel om toch net iets leuker geld kado te geven aan een 17-jarige jongen.


Het geld zit verstopt onder de labels (Ikea) en heb ik vast geplakt met tape. Super simpel. Geniet van jullie weekend!


10 opmerkingen:

  1. Bij de Ikea hier in Haarlem opent over een maand geloof ik de Ikea Papershop, zo leuk die labels en spulletjes die ze daar hebben. Ik moet dus nog even geduld hebben. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke herfstfreubels. Complimenten aan je kids voor de creativiteit. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die herfstknutsels! Doet me denken aan de tijd dat ik zelf een klein meisje was :)

    Die cadeauverpakking is trouwens ook heel erg origineel bedacht !

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke labels, zijn die te koop bij de IKEA?
    gr. Mina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, gewoon bij de Ikea. Er is nog veel meer keus, maar ja, je kunt niet alles meenemen hè? gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Wat leuk je webjes,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, wat leuk. Dat doet me denken aan vroeger op school toen ik nog een klein meisje was. Heerlijk vond ik dat om te doen.
    En wat is dit bijzonder dat jij het weer deelt met ons op je blog.
    Genieten met een grote G. Dank je wel <3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze blijven leuk die webben .Dat rupsje kende ik nog niet. Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey leuk zeg die webbies :)
    Hebben we hier ook hangen, echt een herfstgevoel!
    Die rups is ook super gevonden!

    Groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen