Pagina's

vrijdag 4 oktober 2013

knopenkaart

In mijn shop stond een heel mooi knopenkaartje. Ik heb de voorkant van dit knopenkaartje gemaakt van een oude ansichtkaart en de achterkant van hip zeil.



Vervolgens mocht ik er op bestelling nog een aantal bijmaken en dan het liefste met gebruik van dat mooie craft karton. Dit was het resultaat:


Inmiddels heb ik de shop weer aangevuld met nieuwe kaartjes.


Ook nu heb ik weer gewerkt met oude ansichtkaarten en craft karton. Elk achterkantje is anders en bijna nog mooier dan de voorkant...


De knoopjes komen uit dit oude doosje en zijn meegenomen uit Frankrijk. Ik vind het heerlijk om met oude en nieuwe materialen weer iets moois te maken.

 
Kijk maar eens rond in de shop om de voor- en achterkantjes te bekijken. Mocht je zelf een ander idee hebben en wil je dit door mij laten maken? Stuur me dan gerust een mail!

5 opmerkingen:

  1. Leuk idee met de knopen,
    ziet er echt zo brocante uit, tof!
    Geniet van een fijn weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt,en dat je daardoor opdrachten krijgt is ook heell erg fijn!
    Dan heb je een doel waarvoor je het maakt toch?
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hennie,

    Dank je wel voor de prachtige knopenkaartjes. Het ziet er zo mooit uit! Prachtig ingepakt ontvangen. Super! Een echte aanrader.
    Een van de kaartjes ga ik gebruiken voor een bruid. De vraag was of we een bol wol mee wilden nemen omdat ze een heel creatieve vrouw is. Wat past er dan beter bij dan zo'n mooi knopenkaartje?!

    groetjes, pl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je mooi gedaan. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen