Pagina's

vrijdag 18 oktober 2013

kussenhoezen

Zo met de wisseling van het seizoen vond ik, dat het tijd werd voor andere kussens op de bank. In de zomer ligt er vrolijk rood en hard roze, maar het mag nu wat zachter.


Ik koos voor grijs, zacht roze en een klein beetje geel en maakte al twee nieuwe hoezen. Voor de voor- en achterkant koos ik verschillende stoffen.


Leuk detail toegevoegd op het mooie grijze vilt: een klein stukje band opgestikt en langs de sluiting een wit bubbeltjes randje.


Bij het roze/wit gestreepte kussen gebruikte ik langs de sluiting ook het bubbeltjes randje. De stof met bloemen heb ik overigens gekocht bij Ikea. Als accent heb ik een geel randje om het kussen meegenaaid. Even wennen om dit te gebruiken, maar het is best goed gelukt.

Het leuke is dat de kussens eigenlijk geen 'goede' of  'verkeerde kant' hebben, beide kanten zijn mooi en anders. Er zit nog een kussenhoesje in mijn hoofd, maar dat komt wel goed (t.z.t.).


Kijken jullie nog even bij de GIVE AWAY?
 
En ook weer nieuwe volgers erbij! Weet je welkom op mijn blog.

11 opmerkingen:

  1. Het wordt gezellig op de bank ...
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het maar knap! Handig dat je ze kunt omdraaien, die grijze is apart door dat ribbeltje in dat stofje. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it, wat zijn ze mooi ;)

    Liefs ♥ Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt en met die details eraan maakt het apart!
    Lekker genieten op de bank!(ha ha kan je dat wel bezige bij!)
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kussens! Knap hoor! Ik doe het je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf! Wat ben je toch ontzettend creatief...
    lfs., pl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke kussens! Naaimachine is niet echt mijn vriendje of vriendinnetje, dus vind het erg knap van je

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stoffen heb je gebruikt en leuke details.
    Hier ook altijd een winter en zomer opstelling en dan met een paar aanpassingen weer een nieuwe look in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn prachtig, mooie stoffen combi ! Ik moet ook hoognodig iets aan de saaie kussen op m'n bank doen.

    BeantwoordenVerwijderen