Pagina's

maandag 14 oktober 2013

sinterklaas give away

Het is nog maar net herfst geworden en sinterklaas komt ook alweer langzaam aan in beeld. In de winkels kan je alweer kruidnootjes kopen, chocoladeletters, noem maar op. Eigenlijk hou ik er niet zo van om in oktober al bezig te zijn met 5 december. Toch doe ik dit jaar gezellig mee met deze give away.


Ik heb twee canvasjes gemaakt in de afmeting 10 bij 10 cm. Er is gebruik gemaakt van bladzijden uit een oud boekje in combinatie met zeil en een mooi zigzag bandje.


Op de afbeelding vind je de tekst van 'Zie ginds komt de stoomboot'.


Door de afmeting zijn de canvasjes erg leuk om zomaar ergens neer te zetten. Dus wil jij dit jaar een beetje 'Sint sfeer' in huis, doe dan mee!


De give away loopt tot en met 15 november. Als je mee wilt doen laat dan een reactie achter bij dit bericht. Je bent of wordt volger van mijn blog. Zet je een link op je eigen blog, dan maak je dubbel kans op deze leuke canvasjes. En o ja, even voor de duidelijkheid: het is 1 give away. De winnaar krijgt beide canvasjes opgestuurd.

23 opmerkingen:

  1. Ziet er superleuk uit,veel succes met je give-away,je gaat vast iemand blij maken,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke give away! Alleen gelooft onze puber niet meer in Sinterklaas :)
    Er zijn vast volgers die je hier heel erg blij mee kunt maken.
    Ik ga je give away zo op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk. Ik vind Sinterklaas één van de gezelligste feestdn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuke schilderijtjes heb je gemaakt...daar gaat mijn dochter wel blij mee zijn hier in huis, ze vraagt iedere dag mama wanneer komt Sinterklaas nou, tja dan moet je toch nog weken wachten oh zooo lang, al druk bezig met cadeaus uitzoeken wat ze wil vragen zo'n leuke tijd daar geniet ik natuurlijk wel van ;)
    Dus gooi me maar in de hoge hoed...ik zal ook even een linkje plaatsen want ze zijn zo leuk...
    Veel plezier met de voorpret;)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een gezellige canvasjes ! zou leuk staan in mijn witte boekenkast hihi, tuurlijk doe ik mee, en ik ga een linkje plaatsen !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Tegen die tijd heb ik waarschijnlijk weer een sint-hoekje in huis en daar zou het mooi passen. Ik doe dus graag mee. Ik zal ook even een linkje op mijn give-away pagina zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik maak altijd een sint hoekje en daar zal deze leuk bij staan.
    Doe lekker mee! Zal een linkje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke give away. Ik zelf heb geen gelovige kids meer in huis. Maar ik zit in de versiergroep op school en mag dus weer zorg dragen voor een mooie versierde school als de Sint in het land is. Dus ik zou ze graag winnen om op school als versiering te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn ! Ik doe graag mee. Onze jongste kapoen is dit jaartje nog een vurige sint-'believer'. het laatste jaartje dat we nog zo'n plezier zullen hebben aan het schoentje zetten, overtuigd de sintliedjes zingen, en vol verwondering staan hoe dat toch komt dat de sint heel hun doen en laten weet. Na dit jaar zal ik het hem noodgedwongen zelf moeten vertellen. Want de juf van het volgende leerjaar (5de leerjaar) gaat ervan uit dat de kinderen het ware geheim achter Sint kennen. "Iedereen is wel al op de hoogte ervan dat de Sint niet bestaat hé..." Op deze ruwe wijze moesten mijn twee oudste dochters het van de juf vernemen. Nou, onze twee oudsten wisten het dus nog niet en wat heb ik moeite gehad om hen te kunnen troosten. Het was een echt drama, een schok voor hen, en dan werden ze ook nog uitgelachen door enkelen van hun klasgroep....Op zo'n ruwe manier de waarheid over de sint moeten horen. Ik vond dat vreselijk, want ik was van plan om het maar in het zesde leerjaar te vertellen. Maar de leerkrachten gaan er dus zomaar vanuit dat je na het vierde leerjaar te groot bent om zo'n sintpraat te geloven. Hoe jammer toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee, wat een schattig idee! En volger word ik zeker ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk wat leuk wat leuk wat leuk!!! Tjonge.. goed gevonden! Ik ben ook niet zo van zo vroeg aan het Sintgebeuren maar.... zo wil ik er zeker wel mee beginnen! Echt heel erg leuk!!!! En natuurlijk ga ik ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe origineel is dit!! Zo ontzettend leuk zeg! Ik zou heel graag kans willen maken op deze 2 super leuke canvas doekjes!
    Volger--> check
    Op mijn blog zetten--> word aan gewerkt :)
    En nu...mijn duimen draaien:)
    Leuk hoor, lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk is dit!! Onze jongste gelooft nog heilig in deze beste man, dus het zou erg leuk zijn deze in de kamer te kunnen zetten! En natuurlijk plaats ik een link!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het altijd sfeer verhogend om zoiets te plaatsen in de Sinterklaastijd!
    Doe graag mee.
    En wordt volger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een enige give-away is dit! Ik ben dol op de nostalgische sfeer van Sinterklaas uit prentenboeken en doe graag mee! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oooo jouw give away is leuk!! dusse ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik had dit even gemist maar wat een gezelligheid en wat knus....ik doe mee.
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk idee zeg! Ik zou het graag op de seizoenstafel plaatsen hier.
    Ik ben je nieuwste volger trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee!! Ik doe mee,

    Liefs Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Eleonore, Leuk dat je meedoet aan de give away. Alleen even één vraagje: ik zie je zo direct niet bij de volgers.... Ik hoor graag van je terug, kan ook per mail: hennieslingerland@gmail.com

      gr. Hennie

      Verwijderen
  20. Wat leuk! Heel anders dan de gebruikelijke schreeuwerige sinterklaasversiering. Ik zou ze graag willen winnen voor de kleuterjuf van mijn zoontje, omdat ze veel voor ons betekent heeft de afgelopen jaren. Oh, ik volg je trouwens via Bloglovin'. Misschien vind je het leuk om ook eens bij mij te kijken, ik heb ook een kleine give away uit staan. Groetjes, Ricky

    BeantwoordenVerwijderen