Pagina's

maandag 7 oktober 2013

uitnodigingen en feestje

Afgelopen zaterdag vierden wij het feestje van jongste zoon. Door het opstarten van het nieuwe schooljaar wordt dit altijd een beetje opgeschoven. Maar na een maandje werd het toch echt wel tijd om alsnog zijn verjaardag met vriendjes te vieren.  Ik maakte voor hem deze uitnodigingen:


Natuurlijk van Donald Duck, want dat is echt DE favoriet! Ik kopieerde een klein stripje uit zijn agenda en plakte dit op een vrolijk geel papier. Dit werd weer op een witte correspondentiekaart geplakt van de Hema. De achterkant heb ik compleet gemaakt met stempels en een leuke Donald Duck postzegel (ook weer een kopietje en hier met een stans postzegels van gemaakt).


De kaart deed ik vervolgens met wat zelfgemaakte confetti (oud woordenboek en oranje papier) in een foliezakje.

Op het feestje zelf heb ik het idee gebruikt met de Wibra pennen. Ik kwam dit een tijdje geleden al tegen op het blog van Van Renee (kijk maar eens even op haar blog, ze heeft een leuke give away).


Koop pennen bij de Wibra (0,79 cent voor 10 pennen) en print een zinnetje op wit papier. Draai het dopje los van het uiteinde van de pen en rol het papier om de vulling. Alles weer terug in de pen en het ziet er helemaal top uit.


Ik kocht er nog van die stokjes bij, die lichtgeven in het donker (ook bij de Wibra, 10 voor 0,50 cent). De pen en het stokje knoopte ik aan elkaar met touw en daaraan weer twee snoep sleutels.
 
En het feestje? Dat was leuk en erg gezellig!

14 opmerkingen:

  1. Super leuk wat je maakte om de kleine mannen te verwennen!
    Zo zie je maar het hoeft niet altijd duur te zijn om iets moois te hebben!
    Geniet van deze week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee!!
    Die pennen vind ik top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettende leuke creaties zeg . Daar zullen ze vast heel blij mee zijn <3
    Heel , heel erg leuk en origineel xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een feestelijke traktatie, ik zal het onthouden! Nog gefeliciteerd ook met je zoon. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk idee, die pennen! De uitnodiging ziet erg ook mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Hennie, wat heb je toch een creatieve ideeën. ik ga je volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzetten leuk idee, in mijn oren knopen, of opslaan in mijn geheugen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan! Ideaal zwemmen op een jongensfeestje.
    Het idee van de pennen is erg grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gemaakt allemaal zeg,je hebt er wel een heel werk aan gehad!
    En is het feestje ook leuk geweest?!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Hennie,

    Wat is het ontzettend leuk geworden, zowel de kaartjes als de pennen!

    gr. pl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige uitnodiging zeg !!! Je zal hem maar krijgen.....
    en het idee van de pennen is ook super!!!!
    lieve groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw!!! Die pennen ga ik even pinnen:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen