Pagina's

woensdag 2 oktober 2013

Zomaar

...vond ik in een heel klein plaatsje deze mooie afbeelding:


Prachtig hè? Het is een soort van oude kopie van een schilderij van Jean Baptiste Greuze. Op de achterkant van het schilderij zit een klein stickertje met de naam van de schilder en daarbij de jaartallen 1725-1805.


Iemand heeft deze kopie op een kartonnen bord geplakt en uiteindelijk heel veel later vond ik het zomaar terug in een doos op een rommelmarkt.


Dit zijn van die vondsten waar je helemaal blij van wordt! De naam van het originele schilderij is trouwens: Boy in a Red Waistcoat. Wat mij betreft past het helemaal bij deze tijd van het jaar, met de mooie bruinige tinten.

 
O ja, wat ik ervoor betaald heb? Samen met nog twee andere lijstjes: 2 euro. Zomaar gevonden.

Verder is er weer een nieuwe volger bij! Gezellig, weet je welkom op mijn blog.

8 opmerkingen:

  1. wauw, die is idd heel erg mooi, met een bijzonder verhaal. Ik hou daar erg van en daarom staat ons huisje vol met spullen met een verhaal ;)
    Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi, het staat zo leuk tussen je brocante spulletjes!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo, wat mooi! Je hebt er ook een heel mooi geheel van gemaakt, met die andere mooie spulletjes erbij.

    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie buit en je hebt er een leuk hoekje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dat voor 2 euro .......... moooooooooooi!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn de pareltjes van een rommelmarkt! Erg mooi, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo vind je nog eens wat...je hebt er een leuke compositie van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zeg, en voor dat geld is natuurlijk helemaal leuk :-) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen