Pagina's

woensdag 16 oktober 2013

zomaar

...nog meer herfst sfeer in huis. Ik vond tijdens het wandelen prachtige bladeren en heb die thuis (na goed drogen) in een glazen pot gedaan.


In de andere glazen pot zitten de bollen wol, die ik gebruik voor het haken van een sprei voor jongste dochter. Gaan jullie vast nog een keer zien hier op mijn blog!


Ik moet nog ongeveer 30 granny squares haken, heel veel draadjes afhechten en nog zo'n 80 vierkantjes aan de sprei haken. En aangezien ik allerlei projecten en projectjes tussendoor doe.... duurt het gewoon even.


Op de foto hieronder zie je de snoepjes die ik haakte volgens de patroontjes van Atelier Valerie. Ontzettend leuk om te doen en ik ben best een beetje trots op het resultaat.


Er mist nog één snoepje (die moet ik nog even inhalen), zien jullie welke??



Kijk ook nog even bij de GIVE AWAY. Erg leuk als je al meedoet en evt. een link op je eigen blog hebt geplaatst. Doe je nog niet mee, laat dan alsnog een reachtie achter bij het bericht over de give away. En wie weet, win jij dan zomaar de canvasjes.
 
Inmiddels zijn er weer nieuwe volgers bij. Gezellig! Weet je welkom op mijn blog.

9 opmerkingen:

  1. leuk, het toverbalsnoepje mist zeker nog??
    groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij haakt zeker trouw mee, want ja, de toverbal mist nog. En dat terwijl ik het altijd een feest vond om zo'n snoepje te eten... Telkens even uit je mond halen om te kijken naar de kleur, plakkerig gebeuren... gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kleurtjes voor de sprei. Echt een beetje herfstkleuren. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, maar dat ga ik vast wel als hij af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww die potten staan leuk!
    En die snoepjes .... zo lief!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super die snoepjes, zien eruit om op te eten !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je snoepjes zien er zalig uit, ik loop ook wat achter, maar ach,.... komt vanzelf wel goed.
    Je potten zien er heel gezellig uit, mooi hoor.
    En je kastanje herfst rups vind ik heel cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook allemaal glazen potten met leuks, gezellig he?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, wat zou ons huis zijn zonder glazen potten hè?? Ze zijn zo al leuk, maar dan nog alle mogelijkheden met de spulletjes die je erin kunt stoppen en verzamelen. Heerlijk. gr. Hennie

      Verwijderen