Pagina's

donderdag 31 oktober 2013

zomaar

...kreeg ik afgelopen zondag een hele mooie hortensia! Genieten om zo'n prachtige bloem in je huis in een vaas te hebben staan.


Hier zie je de bloem, maar dan wel in de spiegel! Ook goed te zien aan de cijfers op de klok. Het zorgt in zijn geheel voor een mooi plaatje! De spiegels kochten wij ooit via marktplaats, een aankoop waar we nooit spijt van hebben gehad.


Er zit een brede rand om de spiegel, bekleed met lood. Je kunt hier zo leuk allerlei gezelligs op zetten. En gratis en voor niks zie je al die mooie dingen dan nog dubbel ook!


De vaas met hortensia staat in de oude aardappelbak, samen met ander glaswerk. De malus appels komen uit onze eigen tuin. Helaas zijn er afgelopen maandag heel veel appeltjes uit de boompjes gewaaid, maar er hangt gelukkig nog genoeg in om binnen en buiten van te genieten! In dit bericht schreef ik trouwens over de bloei van de sierappel bomen en ja, ze hebben weer vrucht gedragen!
 
Kijken jullie nog even bij de GIVE AWAY?? Zomaar een klein kadootje voor één van jullie, omdat ik blij ben met de volgers van mijn blog en alle reactie's die jullie achterlaten!

10 opmerkingen:

  1. Je weet ook altijd van iets kleins het heel gezellig te maken.
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Hennie,

    Ziet er heel gezellig uit! En die appeltjes, we moeten ook echt maar zo'n boompje bij ons in de tuin zetten.

    groetjes, pl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedecoreerd !!! ik ga bij je give away kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer een sfeervol geheel van weten te maken.
    Fijne avond nog.
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwwww... ziet er heel erg gezellig uit!

    Maaruhh.... je klok in de spiegel? Ik moest eerst even lachen, want weet je dat er "andersom" klokken in de handel zijn?
    Mijn broer heeft zo'n andersom klok hangen. Gek word je ervan. Tig keer kijken of je het wel goed ziet :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, gelukkig kan ik 'gewoon' op de klok kijken!! gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Wat gezellig gedecoreerd! Je hebt er duidelijk gevoel voor! Ik ga eens even bij je give-away kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gezellig ziet het eruit allemaal!
    Heb je blog weer vernieuwd,leuk geworden!
    Ik mail je wel weer want ik wil ook vernieuwen maar......
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig allemaal! Geniet ervan en een fijn weekend, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen