Pagina's

woensdag 9 oktober 2013

Zomaar

...foto's van een dienblad. Dit dienblad staat bij ons op de eettafel en is wisselend gevuld met allerlei mooie spullen.


Het dienblad kocht ik nieuw en de appel kreeg ik ooit nieuw, de rest komt allemaal van de rommelmarkt en/of kringloop. Op dit moment ligt er o.a. een stapeltje oude boekjes. De één gewoon nog mooier dan de ander.


Vandaag laat ik jullie even meekijken in het bovenste boekje.


Er staan zeer verschillende liedjes in, hierboven zie je: Er is een Kindetje geboren op d'aard, Agnus Dei en 'k heb mijn wagen volgeladen. O ja, het allereerste lied in het boekje is overigens het Wilhelmus. Geweldig toch?


De glaasjes vond ik bij de kringloop en heb ik voorzien van een gehaakt hoesje. Het weegschaaltje was een vondst op een rommelmarkt voor 4 euro. En kan de rest nog weleens wisselen op het dienblad, die heeft toch wel een vast plaatsje.


Zomaar van die vondsten, die je gelukkig maken. De komende weken laat ik jullie meekijken in de andere boekjes....

Ook wil ik jullie zomaar even bedanken voor alle reacties op de berichten op mijn blog. Het is elke keer weer zo leuk om te lezen!! Dank je wel!

7 opmerkingen:

  1. Heerlijke brocante ... het weegschaaltje is echt een collectors item!
    Geniet van je dienblad gevuld met leuke en oude spulletjes.
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh, wat een mooie spulletjes weer zeg... Dat weegschaaltje hebben wij ook, is erg mooi.
    Leuk hoe jij dat steeds wisselt met mooie dingen.
    Oude boekjes hou ik ook erg van , en droom dan altijd weg .. wie heeft het gebruikt en waarvoor etc.
    Daarom staat ons huisje vol met spullen met een verhaal. Ik hou niet van nieuwe dingen; die hebben geen ziel.... oude spullen zijn zoveel meer waard in mijn ogen, en vertellen een verhaal.

    Grappig dat je ons bedankt voor het reageren op je blog.
    Ik moet juist jou bedanken voor je mooie, inspirerende blogjes steeds weer.
    Elke keer weer is een genot om hier te komen, en je bent een van mijn favorieten hoor.
    Blijf dus vooral nog lang bloggen, dan maak je me heel heppie <3

    Fijne dag lieve meid xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Zo'n weegschaal heb ik ook, op m'n aanrecht (volgens mij heb ik 'm al een x geplaatst op m'n blog). Bij mij was ook een koopje weet ik nog. En wegen doet hij ook nog heel nauwkeurig, alleen moet je dan wel heeeeeeel veel geduld hebben.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwwwwwwww...........die puddingvorm! Roept bij mij herinneringen op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het allerleukst vind ik de glaasjes met wit jasje. prachtig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je witte hartvorm erg mooi en ook de glaasjes heb je een leuke metamorfose gegeven. De oude boekjes zijn ook erg leuk. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat staat dat gezellig zo op je tafel. Die boekjes zijn leuk zeg!
    's Avonds lekker de kaarsjes aan.

    BeantwoordenVerwijderen